Marketingtips
Formuleer je kernboodschap
Wat wil je zeggen? De basis daarvan komt samen in je kernboodschap. Drie elementen die terugkomen in de kernboodschap zijn…
Breng je doelgroep in kaart
Voor wie doe je het eigenlijk? Vraag jezelf daarom af: voor wie zijn jouw producten of diensten bedoeld? Door je doelgroep specifiek in kaart te brengen, kun je op een doelgerichtere manier communiceren en een betere klantrelatie opbouwen.
Hoe onderscheid je je van anderen met de Golden Circle?
Hoe onderscheid je je van anderen? Ik leg je hier uit wat de Golden Circle is en hoe je dit kan toepassen voor jouw bedrijf. Creëer je eigen waarom, hoe en wat en onderscheid je van de concurrent!
Formuleer passende kernwaarden
Formuleer je kernwaarden voor jouw organisatie met mijn tips inclusief een lijst met kernwaarden die je kan downloaden. Het zijn de richtinggevende drijfveren of eigenschappen die in één oogopslag duidelijk maken waar je voor staat.
Als je je aanmeldt, krijg je gratis tips en inspiratie via de mail. Ik ga zorgvuldig met je gegevens om.